Isnin, 17 Januari 2011

WORLD CONQUEST Through World Jewish Government.


WORLD CONQUEST Through World Jewish Government muncul sebagai sebuah buku selepas ianya diterjemahkan oleh VICTOR E. MARSDEN kedalam bahasa Inggeris. Buku yang ikut diterbitkan di Malaysia Masterpiece Publication Sdn. Bhd. Hampir keseluruhan buku sebenarnya adalah terdiri dari catatan minit perjalanan Mesyuarat Ketuaan Bijaksana Zion yang disebut dalam bahasa Inggeris sebagai :  (Protocols of The Meetings of The Learnerd Elders of Zion).

Hal terpenting yang di bentangkan dalam buku itu ialah 24 PROTOKOL yang akan cuba hamba sedut maklumat yang dirasakan amat penting dari setiap Protokol 1 hingga 24 yang akan dibentangkan dalam siri siri berturutan di laman ini selepas ini. Setiap catatan berkaitan akan menggunakan tajuk utama WORLD CONQUEST dituruti oleh fokus dalam catatan berkenaan.

Memandangkan perkara yang akan dibentangkan adalah terlalu penting serta mempunyai sejarah berjela serta kesan yang terlalu mendalam terhadap masa depan kita dan anak cucu kita; hamba akan cuba menghadkan pembentangan ini kepada satu tajuk atau satu Protokol sahaja dalam setiap posting yang akan di aturkan satu satu selepas ini. Masih juga ada kemungkinan satu Protokol pun (terutama yang membawa banyak tajuk kecil yang penting) akan hamba bentangkan melalui beberapa posting untuk memudahkan jelujur kefahaman bagi orang biasa. Hamba juga memerlukan kelapangan untuk mengamata dan meneliti sebarang reaksi dan pandangan oleh kawan kawan kalau ada supaya komunikasi kita bukanlah sekadar satu hala. Inshaallah.

Hamba juga tidak menjanjikan tempoh atau jarak masa untuk menulis kerana hamba juga berhajat untuk berlapang dan berselesa selesa dalam membuat catatan supaya hamba pun tidaklah tertakluk oleh pandangan, perasaan, pendapat dan emosi sendiri. Semuga sahabat sahabat yang membaca kelak akan mempunyai masa cukup selesa untuk membaca, mendalami, membanding dan merujuk mengenai apa yang bertahap tahap dibentangkan.

Tiada ulasan: