Isnin, 17 Januari 2011

WORLD CONGQUEST = Through World Jewish Government


Catatan yang diterjemah oleh Victor E Marsden menjadi sebuah buku yang diberi jodol World Congquest Through World Jewish Government ini berasal dari catatan yang telah diterbitkan oleh Professor Sergyei Nilus  dalam tahun 1905 di Russia yang ada satu salinannya tersimpan di Musium British dengan tanda penerimaan bertarikh Ogos 10,1906.

Pada awalan buku ini penulis memberi tiga nota penting iaitu: 
PERTAMAnya mengenai penggunaan istilah istilah yang digunakan. 

AGENTUR adalah istilah yang digunakan dalam text asal dengan maksud keseluruhan agen dan agensi dari kalangan kaum mereka sendiri atau Gentile yang diperalatkan yang digunakan oleh ketuaan pimpinan kebijaksanaan sebagai satu badan perbadanan. 

POLITICAL dimaksudkan oleh penulis bukan sekadar badan politik tetapi keseluruhan jentera gerakan berpolitik.

Nota KEDUA membawa peringatan bahawa Nilus memulakan Protokol 3 dengan peringatan kepada lambang ular Judaism (Symbolic Snake of Judaism) bahawa: "Mengikut rekod terahsia Jewish Zionism, Solomon dan lain lain ketuaan bijaksanaan telah semenjak 929 BC memikirkan skima dalam bentuk kerangka teori untuk penaklukan secara aman keseluruhan muka bumi oleh Zion"

Satu kerangka peta perjalanan lambang ular Judaism itu menggariskan permulaannya di Greece pada 429 BC. sehingga tahap enam ia sudah berjaya meresap keseluruh dada struktur pimpinan Eropah pada tahun 1871. Tahap ketujuh dicatatkan sebagai semasa ia itu 1881 ular itu sedang merayap dan meresap meremtasi "Americas". Di Amerika Syarikat (US) sebahagiannya dikenali sebagai "Counsel on Foreign Relations (CFR)" dan "Tri-Lateral Commission"

Nota KETIGA memperingatkan penggunaan istilah "Goyim" bermaksud Gentile atau selain Yahudi (Non-Jews) dalam text asal dan terus digunakan oleh penulis.

Dengan catatan awalan ini rasakanlah dahulu betapa pentingnya kerangka strategi yang merancang arus kehidupan diseluruh dunia yang mencengkam kita kini seperti kata Sir Henry Ford dalam temuduga diterbitkan di New York WORLD pada Februari 17, 1921. "... they fit in with what is going on. They are sixteen years old, and they have fitted the world situatuon up to this time. THEY FIT IT NOW." dan sesungguhnya situasi makin ketara tepat terjadi kini.
Maka sedarlah dan rasakanlah betapa kehidupan kita kini sedang berhanyut mengikut arus yang diciptakan oleh tangan tangan ghaib itu sebelum kita memetik beberapa perkara penting dan jelas ketara dari setiap daripada 24 protokol yang berkenaan. Silakan.

Tiada ulasan: