Ahad, 30 Januari 2011

WORLD CONQUEST - Through World Jewish Government. PROTOKOL - I

RLama juga tulisan ini tergantung tidak bersambung. Selepas posting terakhir hamba telah terkurung di kawasan yang tidak bersambung ke maya. Setelah pulang seronok pula mengikuti perkembangan PRK DUN Tenang. Syukurlah malam ini tergerak untuk memulakan semula tulisan ini. Elok rasanya hamba terus meneroka protokol protokol dengan memulakan penerokaan terhadap Protokol 1 yang mengandungi 29 para dan diberi tajuk:

"THE BASIC DOKTRIN". 
Para 1 hingga 6 terbuka dibawah tajuk besar.
Para 7 hingga 11 diberi tajuk kecil "Gold" 
Para 12 hingga 20 diberi tajuk kecil "Right Is Might"
Para 21 hingga 24 diberi tajuk kecil "We Are Despots" dan 
Para 25 hingga 29 diberi tajuk kecil "We Shall End Liberty"

Melihat kepada pemberian tajuk tajuk yang menggerunkan itu kita akan terfikir bahawa pembicaraan dibawah para para berkenaan adalah teramat fokus. Namun apabila dibaca kita akan terkebil kebil mencari fokus sebenar berkaitan dengan tajuk tajuk yang diberi. 
Demikianlah betapa tersirat penoh kerahsiaannya dokumen sulit ini. Kerahsiaan itu tergambar dalam para satu yang menyebut "... we shall throw light upon surrounding facts." yang hamba fahami sebagai memancarkan sinar yang menyilau pandangan kita melilit mengelilingi fakta fakta. 

Dan seterusnya dalam para 2 pula ada menyebut "... our sistem from the two points of view, that of ourselves and that of the GOYIM [i.e.,non-Jews]". Disini hamba fahamkan sebagai sesuatu maklumat dan ilmu yang dibentangkan akan difahami secara berbeza antara kalangan mereka dengan siapa sahaja yang bukan kaum mereka yang dipandang rendah dan hina; kerana istilah Goyom itu bermaksud anak babi yang sedap diratah. 

Seterusnya hamba ingin menyedut frasa dalam para 3 seperti berikut: " .... the best results in governing them are attained by violence and terrorisation, and not by academic discissions. " Demikianlah sikap mereka dan begitulah matlamat yang diaturkan dalam strategi perancangan mereka. Perkara ini dapat kita lihat dengan jelas berlaku merata dunia dan disekeliling kita. Isu isu diolah dan ditangani supaya pihak pihak menjadi berbalahan dan bersengketa sesama sendiri. Bukan untuk menuju kepada penyelesaian sebenar tetapi menjadi bertambah hangat dan seterusnya akan dihangat panaskan lagi melalui demonstrasi dan akhirnya rusuhan sehingga negara / kerajaan menjadi lemah dan kucar kacir. Padahal pemikir dibelakangnya adalah agentor mereka. 

Keadaan ini dijelaskan lagi melalui alat mereka yang pernah hamba baca dalam (kalau tidah silap ingatan hamba) dalam buku The New Barberians tulisan Dr Dunegun yang diterbitkan di London: buku yang sudah tidak ada dalam simpanan tetapi sedang dicari semula untuk rujukan. Ayat yang hamba hafal dari buku itu berbunyi lebih kurang: " They won't be able to do anything now. We have planted enough imperfect balance already in cultures through out the world." 

Para 5 seterusnya menyebut: " In the beginnings of the structure of society, they were subjected to brutal and blind force; afterwards - to Law, which is the same force, only disguised. I draw the conclution that that by the law of nature right lies in force." Gambaran nilainya jelas disini bahawa manusia warga kepada mana mana negara pun bukan diajar untuk menerima sesuatu dengan logic atau kebenaran, malahan dengan kekerasan yang dipaksakan dengan kasar dan akhirnya dipaksa patuh dengan undang undang. Tiada demokrasi atau kebenaran dalam membelai rasional pun.

Para 6 pula dimulakan dengan penegasan " Political freedom is an idea but not a fact." dan seterusnya " .... an adea to attract the masses of the people to one's party for the purpose of crushing another who is in authority." Hamba sengaja mengutip frasa ini kerana sudah nampak dengan jelas perkara ini sedang berlaku membawa kemelut yang parah dalam masyarakat kita. Lihatlah kalut orang dan puak sedang berebut kuasa dalam negara kita kini. Bacalah seterusnya: " ....This task is rendered easier of the opponent has himself been infected with the idea of freedom, SO CALLED LIBERALISM,...." Dan hujungnya para 6 ini di akhiri dengan: " ... and the new authority marely fits into the place of the old already weakened by liberalism."  

Demikianlah tergambar apa yang sedang berlaku disekeliling kita. Lihatlah kepada pertukaran demi pertukaran kerajaan disekitar kita. Kerajaan yang baru naik pun dalam keadaan lemah sedia ada menunggu masa untuk dijatuhkan oleh pihak lain lagi dan lagi. Dan kita jelas tahu ada tangan ghaib di belakang semua itu. Di Malaysia bagaimana ? Lihat dan gikirlah sendiri.

Setakat ini dahulu. Kita akan sambung lagi kemudian. Pembicaraan berikutnya kita akan meneroka tajuk kecil "Gold" untuk mencari manfaat kefahaman bersama. Inshaallah.

Tiada ulasan: